Thursday, February 23

Congratulations...

Remember my friend, z? (Refer to this entry)

Well, he's getting married in a few weeks. He's finally settling down with his cute fiancée who he’s madly in love with.

I'm not sure whether he reads my blog anymore since he's been quite busy with work lately, I hope not..wakkaka..no lah..

But if you are reading this right now Z, I just have a few things to say;
1, Congratulations!!! May happiness always be with you & M...I am so happy for you, I really am.
2. Thanks for the 'transparent' & honest conversations that we had a few times recently. It’s a relief to finally get all the haziness behind us.
3. Although people are still saying that we were once together, and that I am hurt by your marriage and by the fact that you're settling down with somebody else besides me (can you believe that people are still saying these things? I mean, get over it people, it's totally bullocks and ancient history), which you know me best, that I'm NOT coz we were just best friends, but I still adore you though, alway have and always will. You're always gunna be the best guyfriend I ever had. Period. An irreplaceable spot.
4. I only can offer the best of wishes anybody can ever give, and I hope that you have a blast on your wedding day. If anybody deserves a great wedding, it should be you.
5. And thanks for your advise and best wishes, I'll keep that in mind
6. Cepat-cepat lah mem'produce' family, tak sabar aku nak tengok anak ko. hopefully dia tak ikut bapak dia, kalau tak sure ugly..hahaha...

Seacrest Out....

7 comments:

Are_Name said...

mueheheheh...ehem ehem aku kenal tak z ni ek? mcm kenal tapi takpelah...wat2 je la tak kenal.Tapi Sue, aku macam kenal la...tapi takpelah...aku lebih prefer diri aku mengakui yang aku tak kenal...ada plak orang tanye aku nanti "Nim, sape Z yang Sue maksudkan tu ek?"kuang kuang kuang...z...z... but u know what, both of u are really a great couple.Nampak mcm besh je...Z will alwiz be there when u need a help or a pep talk, right??But...it just a memory Sue.Doakan la Z bahagia..n Z doakan Cik Sue kita ni will change a title to be Pn Suhaila....muehehehe

cikgu nasa said...

ech ech ech ...

tak patut. tak patut. tak patut ke?

tak patut? patut? ...emm ... c'est la vie!

ber'KAWAN' ngan this very special gurll...
ber'KAWEN' ngan that special gurl...

kalo account entries:
a/c ni DB. a/c tu KR.

di sana CONGRATULATION... di situ CONDOLENCE...

C'EST LA VIE ... BE STRONG!

nasa said...

p.s.

hai are-name, pekabo keje kat Putrijaya tuh ..?

aku ingat kan...

cik sue comel ni nak ikut jejak langkah Kak J la ...


emmm.... Datin Suhaila tak lame lagik ... : )

missy dullness said...

WEI WEI KORANG NIE SALAH BACA LAH BEB...

ENTRY AKU NIE ADA BUNYI2 SEDIH KER? ISH ISH ISH...LANGSUNG TIDAK...AKU GEMBIRA UTK Z...SERIUSLY, HE WAS MY BESTFREIND JEK LAH...AMENDALAH KORANG NIE.

ARENAME, YOU SHOULD KNOW BETTER LAH...MANA PERNAH KTRG BERCOUPLE, AKU SEKEH KO KANG NEM..EHHEHE...SAJER NK BIKIN SENSASI LAH TUE..

NASA AKA BDK SMKAJB/KETAM,
BE STRONG?
I DONT HAVE TO BE STRONG, I'M BORN WITH IT...HAHAHA...
AND WHY SHOULD I BE STRONG, ITS NOT LIKE I'M LOSING ANYTHING. MY BEST FRIEND IS GETTING MARRIED...YEEHAH!!!

INTAN,
KO NIE MEREPEK TARAP CIPAN AH BEB...AKU DAH CKP NGA NKO TADIK, XDER BENDA LAH AKU NGAN Z....AKU NGAN Z MEMBER KAMCENG..KO TETAP X PERCAYA CKP AKU..ISH ISH ISH..TAK PATUT, TAK PATUT..

TO ALL...
KALAU ENTRY NIE BERBAUR KESEDIHAN, ABAIKAN, SEBAB SBNRNYER AKU X SEDIH LANGSUNG PUN...KORANG YANG BACA NGAN NADA KESEDIHAN..
KLU BYK SGT TIMBUL GOSIP2 EKORAN ENTRY NIE, AKU DELETE JEK LAH..AHHAHA...KESIAN KAT Z..DAH LAH MAMAT TUE DAH NK KAHWIN..HEHHE....

siluman said...

maybe bukan org yg baca sedih

tp the way u express ur entry tu yg buat semua org fikir d sebaliknya..bole buat modul mind setting ni..

people said dat the best lover is our very bestfriend

walaupun kita tak kawin dgn dia,bukanlah bermaksud dia bukan the best person we ever have...dia adalah the best but unfortunate dia bukanlah untuk kita..aight????

erm...for sure z hepi giler baca entry ni..

Diah said...

x-s boleh jadi kawan ape?

"Don't care what people say
Just follow your own way..."
- Lagu Enigma, Return to Innocence

ain't bdk SMKAJB/KeTAM said...

naluri ku mengatakan

ini mesti kes:

senyuman dlm tangisan...
or ... kegembiraan dlm kesedihan...
or else ... penafian dlm kebenaran.

emm... masakan langit selalu cerah dlm percintaan...

nway, ini mungkin ada hikmahNya
(always be kind to others and always be thankful to Allah)

p.s. aku akan tabik ceria kalau lah si gadis(spt Datin J)
menitiskan air mata kesyahduan dlm kegembiraan
I strongly believe u'll be fine!