Tuesday, July 19

Mama

Image hosted by Photobucket.com

You taught me everything and everything you’ve given me, I always keep it inside
You’re the driving force in my life
There isn’t anything or anyone that I can be and it just wouldn’t feel right
If I didn’t have you by my side
You were there for me to love and care for me when skies were grey
Whenever I was down you were always there to comfort me
And no one else can be what you have been to me
You’ll always be you always will be the girl in my life for all times
Mama, Mama you know I love you
Mama, Mama you’re the queen of my heart
Your love is like tears from the stars
Mama, I just want you to know
Lovin’ you is like food to my soul
You’re always down for me have always been around for me, even when I was bad
You showed me right from my wrong
And you took up for me when everyone was downin’ me
You always did understand, you gave me strength to go on
There was so many times looking back when I was so afraid
And then you come to me and say to me I can face anything
And no one else can do what you have done for me, you’ll always be
You will always be the girl in my life


Happy Birthday Mama!
I wanna write tons and tons of terrific things and stories about you, but I'm afraid that I can't picture you as perfect as you are, the way you are. You are perfect mum, as perfect as anyone could be.
I love you Ma! With all my heart. I always had, I always do & I'll always will. For ETERNITY.
Happy 54th Birthday, Ma....

24 comments:

Stanchart said...

Sue, Kirim salam pada Mama Sue yer.. bertuah sungguh dia dapat anak gadis setulus Sue ni...

missy dullness said...

Stanchart,

setulus? hehehe...bestnyer....
thanks...
sorry kak ek, busy lah skang nie...byk kkeje pending, nanti biler dah reda sikit, kiter update yg best2 sikit ek...heheheh

ab_debab said...

Muda belia lagik mak ko yerk sue, tapi mesti dia dah mula tanya pasal cucu kat ko. Bila ko nak jadik cam mak ko, mama yg 'perfect' bkn prefect, tapi sekali pandang cam kakak ko jerk kan.

hana_kirana said...

Birthday mak ko sama dengan birthday mak kak Shidah... Yer, aku tau.. orang2 yang lahir dalam bulan Julai ni memang best2 belaka.. aku tau tu, aku tau.... :P

Happy Birthday, Aunty!

missy dullness said...

ab,
muda belia? biaser lah awek muda..tgk lah anak die(aku,aku) :P
mak maintain, jadik anak pun maintain gak..hhhehee
cucu? wakkakaka..

Nana,
Shidah maner ek?
best ek? oklah...sbb sama ngan mak aku, aku bg credit lah kat ko gak...jgn luper bezday aku..hehheh...
no ic aku : 811119-**-****

shidah said...

sue: happy birthday to your mom! she looks great. i tengok u punya zodiac, eh serupa la. i pun kaler jengking :) though i'm much older than u(i hope wiser too), i'm definitely young at heart. tak caya tanya nana :)

hana_kirana said...

Ya, setujus, setujus... Memang kak Shidah young at heart. macam anak dara, you! ;)

missy dullness said...

kak shidah,
sama yerk kala jengking..ok, mari kiter menyengat bersama2..hehehe

from ur entries, i know tat ure young at heart, :)

Nana,
ya lah makcik...ehhehe

Ely said...

this is so touching!!!!

mom is precious isnt she?

im said...

send my regards and best wishes to ur mum. i guess all the other things i wanted to say are summed up by the previous commenters.

missy dullness said...

ely,
yup..too precious...

thanks 4 stopping by :)


im,
will do. thanks

Stanchart said...

zak zak... mana zak zak?? wish la sumthin untuk Mama Sue... ;)

iJun said...

HAPPY BIRTHDAY AUNTIE!!!
p/s: anak auntie cun tak? hehe

missy dullness said...

kak stanchart dearie,
ish ish gosip nie lagik...dah basi lah kak...ehheheh

iJun,
mak die cun, anak die mesti lah 100x lagi cun..hahhahah

thanks 4 stopping by....

madoka miyajima said...

"Happy B'day Auntie.." sue..akak tambah sket la ayat kat atas tuh ek.."anak gadis tulus.. mulus..comels..ha!! apa lagi nak??hehehhe..ok sue..take care..

madoka miyajima said...

lama tak lawt blog sue..tp ada satu jerk citer update..nampak sgt la..tersgt busy nyer org tuh..eh..sue..ari sabtu nih free??

siluman said...

hepi belated besday makcik
mak cik nak tau tak..anak makcik kan
anak makcik ni kan
takper laa..nanti saya cerita masa raya nanti..ahahaha :p

missy dullness said...

kak jid dearie,
:)
sabtu? mak kiter nk lepak kat umah kitre tp ptg lah..naper? akka nk blanja kiter makan ker?


siluman,
eleh....xder modal lah 2...
biler masa pulak nk bg dtg umah time raya :P

madoka miyajima said...

heheh..plan nak ajak sue main bowling kat OU..tp tetiba akak plak ada appoinment..so..cancel la..lenkali ek..kiter gi ramai2..ajak Moy skali..:)

zakzak said...

sue;
kirim salam kat mak yek?
bila boleh gi sana?
hehehe

kak stanchart;
saya bz ngan keja and master program lerr... :(
bukan macam sue nih,kata je budak master, nampak relek jek? :P

siluman said...

tak nak ajak pi raya pun takper :P
kak jid nak main boling ke?
meh la ajak saya sekali..
jgn jadi cam sue..hari2 keje Ttdi
tapi tak pernah ajak saya..:p

madoka miyajima said...

a'ah..siluman....bleh..bleh..jom..one day kita plan smula kay..but it would b on weekend la..nanti kakjid pikir date yg sesuai and sume org free..hehehe..kita gi baling bola bowling..kih..kih..kih..

Stanchart said...

Sue, apesal marah2 ni dik.. sapelah yang buat Sue macam tu.. taperla.. jangan dilayan org macam tu dik..buang masa n buat letih fikiran jer.. Sue take care ok. Org cantik ni memang banyak dugaannyer dik.. yang penting sabar..Sentiasa berhati2 yer sayang..
hugss...

nurjc said...

MAMA...hepi besday to you!!!