Friday, July 8

Lagu-Lagu Ke'jiwang'an

I'm still in the ke'jiwang'an mood.

So, I'm putting up all the ke'jiwang'an songs that I have in my thinkpad right now. Since I just got a new thinkpad, all the songs that I used to have has not been transfered from my old tp yet, so these are the only songs that I find very much jiwang. You guys knock urselves out. I'm using senditlarge so x tahulah ok ker x. (Excuuuuse me, I may be a so-called-IT-Specialist, but I mmg lousy lah bab2 meng'upload' or watever it is, so sue me ;P)

Lagu2 jiwang in my collection. Memang tangkap cair punyer lah klu layan...

1. Where You Are ( Jessica Simpson & Nick Lanchey )
2. All The Love In The World ( The Corrs )
3. My Baby You ( Marc Anthony)
4. Hard To Say I'm Sorry (Az Yet Version)
5. I Wanna Know ( Joe )
6. Romance ( Kim Jae Won & Kim Ha Neul )


I do listen to a LOT of Malay & Indon songs. But, I don't have it withe me right now. So, you guys will have to settle for what I have.

So, Enjoy Peeps!!!

=)

12 comments:

zakzak said...

waa....
tengah jiwang sehh dia nih.
i think this is some kind of subconcsius attempt of your brain to prepare yourself for the incoming tsunami/storm starting next week.
you know, the still before the storm?
bagi your body, heart and mind relax before you getting stress up hehehehe.
just my half baked hypothesis hehehe :P
btw, nak lagu jepun tak?
i pun ada gak lagu jepun jiwang2 nih.jenis easy listening pun ada,

missy dullness said...

zakzak,

ur 'half-baked hypothesis' ada relevan nyer jugak lah...hehehe

nak2...
camner u nk bg?
thru mail ker?
i pun byk lagu jepun.....ngan videoclip skali..
tp nk jugak lagi
nak yg jiwang2 tau...ahaha..sungguh terasa nk berjiwangan hr nie,,,hhehe

Stanchart said...

Suka ati akak nengok kome berdua ni.. :)

atenah said...

haah la stanchart, dot dot dot kerrr? ahaks

hana_kirana said...

ha'ah kak Tenah, ini baru le dot dot dot... hari tu in my previous entry i used wrong word lah. ahaks. ;)

*bestnyer dapat kenakan orang balik*

he he

Stanchart said...

Sue ni confirmla comel orgnyer.. zak zak ni.. teringinnn sangat nak nengok camana ler orgnyer.. boleh zak zak? err.... Sue?? :)

zakzak said...

ish ish ape nih?
ape nih?

hehehe :P


(tersipu-sipu malu)

muwahahahaa

nothing lerrr.
'ikhlas' je saya nih
kahkahkah

hana_kirana said...

Teringin nak TENGOK ZAKZAK???


Buleh sangat-sangattttt.....

Kan Zakzak kan? kan? kan? Kan?


I tau you ni memang 'ikhlas' orangnya..... :P

imzadle said...

heheh...nana, apalagi? bnda baik kte kne tolong... :p

siluman said...

uhuhuhu...jiwang betul-betul ni ek?
erm..takper kejap je tu..tgk la nanti...tak lama lagi normal balik la tu..ke susah nak normal balik? :P

missy dullness said...

Wah3....sedapnyer korang mengumpat aku yerk?hehhehe

Kak Stanchart dearie,
apakah yg berlaku nie?
lawaknyer...
maner ader aper2 lah cik kak

KaK Tenah yg cute,
'dot dot dot' tu exclusive utk cik Nana kiter...hehehe...

Cik Kak Nana,
(oo..sedapnyer ko kenakan aku..... :P)
Ko jgn lah buat2 beralah Nana...aku tahu deep down inside ko 'dot dot dot; ngan zakzak... :)

Mr zakzak,
ko pemalu?
cam x sesuai jek..hehehhe..

Pakcik Imza,
Udah2 lah tue menggosipkan aku nie..hhehe...tetiba rase cam ziti nurhaliza pulak, semorang nk gosip kan i..hahhaha...jgn lah u guys, i x nk publisiti murah2an nie..hahahha

Siluman,
hehe...jap2 lagik, normal lah kut...ingtakan hr nie normal, skali smlm tgk tom cruise kat OPRAH, best giler lah...terus rase jiwang blk..wakakkaka

nurjc said...

Ingat senang ke nak ngorat sue @ suerinz ni? Hanye sape yg ade ciri2 ZARAR+ASLAM je bru bleh dpt dia....