Saturday, February 9

Park

Today it's Saturday.

It's been a whole week in London. The weather is getting better, spring is approaching.

Today I settled my bank account issues at East Ham. I usually walk to East Ham, which takes my about 15minutes. My normal route is through the park. Jaja (my brunei housemate) said it is dangerous, since usually the park is empty. But I love the park, and I enjoy my stroll there.

Isn't it just lovely..?

5 comments:

AreName said...

Hah sukenye...sue dah mule update gambo2 chanteq...ko ajak je si jaja tu temankan ko mana ko nak pegi...
Sue, take care tau sue. jaga diri bebaik yer. mmuaaasshhhh....

Super-M said...


hmm.. jangan degil2 lagi duk kt tempat orang.. grr.. SERIOUSLY..!

*anti-climax*

fish R fren said...

cambest ... rerajin amik gambo .. jalan bebaik ... kim salam kat jaja :P

missy dullness said...

Arename,
thanks! hehe...takper, aku leh manage sendiri, kelas aku ngan Jaja tak sama. Dia undergrad.

Eh, take care tau..apa2 update aku tau...dah tengok baby Lynt lum? lahir masa aku baru jek sampai london.


Super-M,
Ya..tak degil. Jalan bila time ramai org. So,nak g kelas, jalan ikut main route, balik kelas petang2, baru lalu park. ptg2 kan ramai org...boleh dear? ;)

Fish r Fren,
Jaja punyer BF ada X5 dengan honda lagik...;p heheh...bestnyer jadik org Brunei..

Arename said...

Aku dah tengok dah anak lynt...ekeke yg penting mata anak dia ikut mata lynt...kicik je...cepet2 sket. Muhammad Razeeq.